
BONI 2021
Bon se lahko koristi pri vseh ponudnikih, ki imajo ustrezno glavno dejavnost. Vsak, ki koristi bon mora ponudnika o tem obvestiti in priložiti ustrezne dokumente (našteti spodaj). Ponudnik lahko sam določi minimalen znesek porabljenega bona za opravljene storitve. Ko se bon unovči je potrebno podatke sporočiti Fursu preko e-davkov. Ta dostop si lahko uredite tudi sami na računalniku ali telefonu. Ko dobite dostop do e-davkov kliknete Nov dokument in nato Unovčitev bona, nato vpišete potrebne podatke (slika spodaj) in oddate dokument.
Kakšen je postopek unovčevanja bonov pri ponudnikih storitev?
- Upravičenec mora ponudnika seznaniti, da bo koristil bon.
- Upravičenec mora ponudniku predložiti obvezne dokumente (fotokopijo identifikacijskega dokumenta, obrazec o potrditvi unovčenja bona-priloga spodaj).
- V informacijski sistem FURS (portal eDavki ali Portal za unovčevanje bonov ali v mobilno aplikacijo eDavki) ponudnik vnese predpisane podatke (EMŠO, ime, priimek, datum(e), znesek, številko računa (pri unovčitvi, pri rezervaciji ne)).
Vse dokumente, ki so podlaga za unovčenje bona (obvezna priloga(e) 1 in fotokopija identifikacijskega dokumenta; opcijska priloga(e) 2 in/ali 3), skupaj z izdanim računom za opravljeno storitev hrani ponudnik storitev do preteka predpisanega roka dveh let.
FURS izplača ponudniku storitve sredstva v višini unovčenih bonov na njegov plačilni račun, vpisan v davčni register, v naslednjih rokih:
– za bone, unovčene od 1. do 15. dne v mesecu, se izplačilo izvrši do zadnjega dne v mesecu,
– za bone, unovčene od 16. do zadnjega dne v mesecu, se izplačilo izvrši do 15. dne v naslednjem mesecu.
