BONI 2021

Bon se lahko koristi pri vseh ponudnikih, ki imajo ustrezno glavno dejavnost. Vsak, ki koristi bon mora ponudnika o tem obvestiti in priložiti ustrezne dokumente (našteti spodaj). Ponudnik lahko sam določi minimalen znesek porabljenega bona za opravljene storitve. Ko se bon unovči je potrebno podatke sporočiti Fursu preko e-davkov. Ta dostop si lahko uredite tudi sami na računalniku ali telefonu. Ko dobite dostop do e-davkov kliknete Nov dokument in nato Unovčitev bona, nato vpišete potrebne podatke (slika spodaj) in oddate dokument.

Kakšen je postopek unovčevanja bonov pri ponudnikih storitev?

  1. Upravičenec mora ponudnika seznaniti, da bo koristil bon.
  2. Upravičenec mora ponudniku predložiti obvezne dokumente (fotokopijo identifikacijskega dokumenta, obrazec o potrditvi unovčenja bona-priloga spodaj).
  3. V informacijski sistem FURS (portal eDavki ali Portal za unovčevanje bonov ali v mobilno aplikacijo eDavki) ponudnik vnese predpisane podatke (EMŠO, ime, priimek, datum(e), znesek, številko računa (pri unovčitvi, pri rezervaciji ne)).

Vse dokumente, ki so podlaga za unovčenje bona (obvezna priloga(e) 1 in fotokopija identifikacijskega dokumenta; opcijska priloga(e) 2 in/ali 3), skupaj z izdanim računom za opravljeno storitev hrani ponudnik storitev do preteka predpisanega roka dveh let.

FURS izplača ponudniku storitve sredstva v višini unovčenih bonov na njegov plačilni račun, vpisan v davčni register, v naslednjih rokih:

–           za bone, unovčene od 1. do 15. dne v mesecu, se izplačilo izvrši do zadnjega dne v mesecu,

–           za bone, unovčene od 16. do zadnjega dne v mesecu, se izplačilo izvrši do 15. dne v naslednjem mesecu.